GJORD MED GYTTJA I ÅTANKE. Uppgraderad för att maximera kraften i Rotax 1000R, stark vinsch, uppgraderad fjädring, hjul och däck som tar dig genom den värsta, gyttjigaste terrängen. Nu med tillgänglig Visco-4Lok främre differential. Bokstavligen banbrytande. Läs mer.
Motor
101 hk/93,5 Nm, Rotax 999 cc V-twin, dubbel överliggande kamaxel, vätskekyld, Intelligent Throttle Control (iTC™️) med elektronisk bränsleinsprutning (EFI)
101 hk/94 Nm, Rotax 999 cc V-twin, dubbel överliggande kamaxel, vätskekyld med strategiskt placerat motorluftintag
Högflödeskylarfläkt på 120 W och 500 cm³
Växellåda
pDrive primär-CVT med strategiskt placerat luftintag och avgasrör
Extra låg L/H/N/R/P
Drivlina
Valbar 2WD/4WD/låst 4WD med Visco-4Lok främre differential
Förarassistans
Lägen för arbete/standard/sport
Intelligent Engine Braking (iEB™)
FJÄDRING
Fjädring fram
Välvd dubbel A-arm 19 cm fjädringsväg
Främre stötdämpare
SHOWA Internal Floating Pistons (IFP)-stötdämpare
Fjädring bak
Välvd dubbel A-arm 25,9 cm fjädringsväg
Bakre stötdämpare
SHOWA Internal Floating Pistons (IFP)-stötdämpare
Fjädring
Standard
DÄCK/HJUL
Framdäck
XPS Swamp King XL 30 x 9/10 x 14 tum
Bakdäck
XPS Swamp King XL 30 x 9/10 x 14 tum
Fälgar
14 tum aluminium
BROMSAR
Fram
Dubbla 214 mm skivbromsar med hydrauliska dubbelkolvsok
Bak
Dubbla 214 mm skivbromsar med hydrauliska dubbelkolvsok
Bromsar
Standard
MÅTT / KAPACITET
L x W x H
242,9 x 126,2 x 137,6 cm
Markfrigång
33 cm
EGENSKAPER
Mätare
193 mm bred digital display
Vinsch
1 588 kg vinsch med syntetlina, monterad på stötfångaren
Skydd
Heltäckande bukskydd
Främre stötfångare för GYTTJEKÖRNING med montering för vinsch
Extra tålig bakre stötfångare
Aluminiumfotstöd (förarfotstöd)